Zoom In
imageHide
imageHide
Zoom Out
Skip Ribbon Commands
Skip to main content
SharePoint
راهنما

پرسشنامه رضایت ارباب رجوع از خدمات ارائه شده

مراجعین گرامی خواهشمند است با اعلام میزان رضایت خود از هر یک از محورهای ارائه شده در این پرسشنامه ، ما را در ارتقاء سطح رعایت حقوق شهروندی یاری فرمایید.
با تشکر

اطلاعات ارباب رجوع:

جنسیت: *

تحصیلات: *


سن:

شغل:


برای دریافت چه خدمتی مراجعه نموده اید:


تعداد دفعات مراجعه در سال جاری: *


پرسش:

1-نحوه اطلاع رسانی درباره مراحل انجام کار؟ *

2-نحوه اطلاع رسانی درباره مدارک مورد نیاز برای ارائه خدمت

3-به موقع بودن وشفاف بودن رسیدگی به شکایات،نظرات وپیشنهادهای شما

4-راهنمایی وپاسخگویی کارکنان به مراجعین وپی گیری وضعیت درخواستها

5-دقت کارمند درانجام کار به گونه ای که نیاز به دوباره کاری نباشد

6-تعهد وپایبندی به زمان ارائه خدمت در فرم" رسید خدمت

7-دریافت یک باره مدارک واطلاعات به صورت الکترونیکی یا حضوری هنگام مراجعه

8-به چه میزان خدمات ارائه شده در میز خدمت در کاهش مراجعات شما به سازمان موثر بوده است؟

9-به چه میزان وجود میز خدمت در تسریع خدمت رسانی به شما موثر بوده است؟

10-تا چه اندازه از کیفیت و سرعت خدمات ارائه شده در وب سایت شرکت راه آهن ج.ا.ا رضایت دارید؟

11-احساس رضایت از کل خدمت دریافت شده را ذکر نمائید.

12-در حال حاضرچگونه میتوان روند ارائه خدمت را بهبود بخشید؟


13-کدام شیوه را برای دریافت خدمت ترجیح می دهید؟ (میز خدمت حضوری – میز خدمت الکترونیکی)


14-سایر انتظارات، پشنهادات و انتقادات شما از میز خدمت چیست؟


پیوست ها